fucking cunts. - hej fina bloggläsare. jag svär och är arg och ledsen, berätta vad ni gör?


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hallå! gud jag förstår mig verkligen inte på teknik. så det här var det bästa sätt jag kom på att svara på din kommentar...



jag minns inte längre vilken teckning men du skulle säkert jättegärna kunna köpa den! nemans problemans. maila mig är du snäll [email protected] om vilken teckningoch så



kram

2010-02-17 @ 21:01:21
URL: http://cajsawessberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

hallå! gud jag förstår mig verkligen inte på teknik. så det här var det bästa sätt jag kom på att svara på din kommentar...



jag minns inte längre vilken teckning men du skulle säkert jättegärna kunna köpa den! nemans problemans. maila mig är du snäll [email protected] om vilken teckningoch så



kram

2010-02-17 @ 21:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0